Un calcul simplu

Ne luăm de Projektwoche iarăşi, că n-avem deocamdată tupeul să ne luăm de altceva, deşi ar fi atâtea de zis. Azi am aflat şi noi, că tot ce-i afişat în momentul de faţă sunt toate proiectele, orice ar fi, altele nu mai există. Iar ele sunt la număr 26.

Se execută un calcul banal: în gimnaziu + liceu sunt 8 (ani şcolari) x 4 (clase) x 25 (de elevi- deşi sunt pe puţin 27-28)- rezultă 800 de elevi, ce trebuie să participe obligatoriu la Projektwoche.
La urmă se execută un al doilea calcul: 26 (de proiecte) x 25 (de locuri la fiecare proiect) de aici rezultă că cei 800 de elevi se vor bate pe cele 650 de locuri disponibile.

Elevii nu au voie să chiulească, ori profesorii BA. Cele 26 de proiecte sunt organizate de 36 de profesori (unele proiecte sunt organizate de 2 profesori), ori din cunoştiinţele mele în şcoala asta se găsesc circa 50-60 de profesori, ceea ce înseamnă că pe puţin 10 profesori chiulesc. Dacă cei 10 profesori chiulangii s-ar organiza şi-ar face fiecare al doilea dintre ei un proiect, am mai avea încă 100 de locuri disponibile, şi n-ar mai rămâne pe afară decât 50 de elevi.

Spre final, aş vrea să-mi pun întrebarea următoare: Care sunt chiulangii?

-doamna Burloiu, n-a binevoit să facă proiect. Are scuză: e directoare, şi probabil are multe altele de făcut.
-Manuela Mihăiţă- directoare adjunctă, şi ea o avea multe treburi.
-Martin Stoffregen, Cristina Popescu- vor fi plecaţi din ţară.
-nici directorul secţiei special nu s-a îngrămădit, plănuieşte să plece în vară, nu mai are el chef să facă proiect.

Acum, eu de ce n-aş avea voie să “mă îmbolnăvesc” şi să stau acasă liniştit, sau să-mi ocup timpul cu ceva mai util, căci oricum nu cred că se puteau organiza proiecte mai plictisitoare.

Leave a comment

Filed under Plictiseala, Projektwoche

Leave a Reply

