Vertraut dem Vorschlagskasten?!

Aveţi încredere în Vorschlagskasten? Când vrei să propui ceva cu privire la şcoala asta, când te supără o chestiune chiar o scrii pe un bileţel şi îl arunci cu încredere în Vorschlagskasten propunerea ta? Nu, acuma serios. Nu ştiu cine mai deschide cutia aia din faţa cancelariei, nu ştiu dacă cineva chiar aruncă acolo propuneri şi of-uri, sunt convins însă că femeia de servici este persoana ce deschide cutia aia cel mai des, ca să ia din gunoaiele îndesate de către elevii prea cool şi prea şmecheri ca să bage acolo altceva în afar’ de jeg.

Şi chiar să spunem că sunt eu acela, care vrea să revoluţioneze şcoala şi mă pun într-o noapte şi scriu.. o scrisoare de câteva pagini în care critic şcoala aceasta de la A la Z, în speranţa că d-ul Szepesi sau profesorul care se ocupă cu deschisul cutiei din an în paşti îmi va citi scrisoarea şi va rămâne în aşa fel mişcat încât să spună “Da, elevul acesta are dreptate. Hai să mişc şi eu trei muşchi să facem chestiile astea să funcţioneze mai bine!”.. o să se-ntâmple chestia asta, va fi scrisoarea mea acel şut în spinare care va pune rotiţele în mişcare? Sau mai degrabă va rămâne prin vreun dosar, sau prin vreo geantă câteva zile, iar după câteva săptămâni face cunoştiinţă cu coşu’ de gunoi?

1 Comment

Filed under Încredere în şcoală

One response to “Vertraut dem Vorschlagskasten?!

  1. >honey

    dci chiar aveti dreptate la faza asta 😐
    tin minte k anu` treqt sau km asa, knd au inlocuit fostii body-guarzi q BGSu`, fosta mea clasa a tras la xerox vreo 90-100 de biletele pe care scria “nu vrem BGS”, pt k noi vroiam sa raman dom` mitica 😀
    am impaturit frumos biletele alea sh le`am indesat in cutie. cred k am umplut`o sincer 😀
    da nu s`a intamplat absolut nik in leg q asta 😐
    puteam sa punem hartiile direct in cosu` de gunoi, poate macar le citea cnv asa – femeia de servici…

Leave a Reply

